یك هیات تجاری - بازاریابی ایران وارد توكیو شد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا ، هدف اصلی این هیات شامل بازرگانان و فعالین اقتصادی از جمله در زمینه گیاهان دارویی، انجام مذاكره با مسوولان تجاری و بازرگانی ژاپن و نیز بازدید از مراكز تولیدی و صنعتی فعال در امر داروهای گیاهی و مواد غذایی است.

هیات ایرانی همچنین در طول سفر چهار روزه خود با تجار و متخصصین و اساتید دانشگاه های ژاپن نیز گفت وگوهایی خواهد داشت و از سی و هفتمین نمایشگاه بین المللی 'فودكس' نیز دیدار می كند.

'حشمتی فر'، كاردار موقت سفارت ایران ضمن استقبال از توسعه و ارتقال روابط تجاری با ژاپن گفت: سازمان تجارت خارجی ژاپن از جمله سازمان هایی است كه از گذشته روابط خوبی با جمهوری اسلامی ایران برقرار نموده است.

وی با اشاره امضا یادداشت تفاهم بین 'جترو' و سازمان توسعه تجارت ایران ، ابراز امید كرد مفاد این سند اجرایی تر شده و به توسعه روابط اقتصادی و تجاری ایران و ژاپن كمك كند.

وی با تاكید بر نقش مهم بخش خصوصی در روابط تجاری دو كشور گفت: خوشبختانه ما طی سالهای اخیر شاهد تبادل هیات های تجاری بوده ایم كه خود زمینه ساز فعالیت های گسترده تر و بادوام تر بوده است .

كاردار ایران در توكیو با اشاره به اهمیت نمایشگاه بین المللی فودكس اظهارداشت: سفارت جمهوری اسلامی ایران در توكیو در راستای توسعه صادرات غیر نفتی بارها ضرورت شركت فعال شركت های ایرانی در نمایشگاه مذكور را مورد تاكید قرار داده است.

بازدید از نمایشگاه مواد غذایی و نوشیدنی فودكس و آشنایی با تجار و واردكنندگان مواد غذایی از مهمترین برنامه های سفر هیات سازمان توسعه تجارت ایران می باشد.

این نمایشگاه همه ساله با حضور شركت ها و سازمان های دولتی و خصوصی از كشورهای مختلف در محل نمایشگاه های بین المللی ژاپن برگزار می شود.

بیش از دو هزار شركت تولیدات خود در زمینه های محصولات كشاورزی و غذایی، میوه و سبزیجات، محصولات دامی و لبنیات، غذاهای دریایی و نوشیدنی ها و آب میوه ها و نیز كتب و نشریات در خصوص مواد غذایی را در این فرصت معرفی می كنند.

هیات ایرانی به سرپرستی 'كیومرث كرمانشاهی'، معاون كمك های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران پیش از سفر به ژاپن در چین با مقام های اتاق بازرگانی پكن در زمینه بازاریابی و توسعه تجارت بین دو كشور دیدار و گفت و گوهایی انجام داد.

آساق ** 275 **





:: برچسب‌ها: کودک , شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: